مرکز فروش برنج خوب ایرانی

پرمصرف ترین غلاتی که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد همین برنج است و گزینه و رکن اصلی هر سفره ی ایرانی است و برنج های ایرانی به عنوان یکی از مرغوب ترین نوع برنج در جهان هستند، غیر از برنج ایرانی در جهان برنج هندی نیز پرمرف و پرفروش است، مرکز فروش برنج خوب ایرانی این دانه های سفید و لذیذ و مقوی با قیمتی مناسب در کیفیتی بالا به فروش می رساند و عرضه به شعب دیگر می کند.

مرکز فروش برنج خوب ایرانی

مشخصات انواع برنج خوب ایرانی

مشخصات انواع برنج خوب ایرانی برنج های ایرانی انواع مختلفی دارند که متداول ترین آنها برنج های هاشمی و طارم هستند ولی به طور کلی در جای جای کشور انواع متنوعی از برنج کشت می شود که از نظر پخت و عطر و طعم بی نظیر می باشند، به طور کلی مرکز اصلی کشت برنج ایرانی استان های شمالی کشور به ویژه گیلان و مازندران است ولی همانطور که گفته شد کشت برنج مرغوب فقط مربوط به شمال نیست.

استان هایی نظیر فارس و خوزستان بعد از استان گیلان و مازندران، بهترین و خوش پخت ترین نوع برنج را کشت می کنند، یکی از مرغوب ترین نوع برنج طارم است که عطر و بوی آن شهره تمام مردم است و رنگی نباتی و کرم دارد، آب و هوای مناسب دلیل اصلی کیفیت و عطر برنج طارم است، نوع برنج های سبوس دار هم وجود دارد که از نظر ارزش غذایی بسیار مغذی و مفید هستند.

ارزش غذایی برنج سبوس دار با پخت آن به طور کامل حفظ می شود و ترکیبات موجود در آن از انواع سرطان و مشکلات آلزایمر و فشار خون جلوگیری می کند، برنج سبوس دار سرشار از آنتی اکسیدان است که سبب تغذیه پوست و مانع پیری زودرس می شود. برنج های هاشمی از با کیفیت ترین نوع برنج ایرانی هستند که خوش پختی ،قد، طعم و عطر این برنج سبب محبوبیت آن شده است.

برنج هاشمی با توجه به دارا بودن تمام گزینه های بالا برنجی مجلسی است و برنج دودی که نوعی دیگر از انواع برنج است به دلیل عطر و طعم متفاوتی که قبل و بعد از پخت دارد گزینه پرفروش و پرمخاطبی است، برنج هایی نظیر چمپا و عنبر بو که در زمین های شمالی و مرکزی و جنوبی کشور کشت می شوند نیز توانسته اند مخاطبان زیادی به خود جذب کنند و خوش هضم و خوش عطر و طعم هستند.

قیمت خرید برنج خوب ایرانی

قیمت خرید برنج خوب ایرانی خرید برنج خوب ایرانی به صورت مستقیم از شالیزار و خود کشاورز هزینه را کاهش می دهد، شما می توانید قیمت برنج خوب کشورمان را می توانید از طریق سایت های معتبر فروش بررسی کنید تا هم از قیمت ها مطلع شوید و هم با مشخصات اجمالی انواع برنج قبل از خرید آشنا شوید، انواع برنج هندی و ایرانی را می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین فروش خریداری کنید و از طعم و عطر آن ها لذت لازم را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما