قیمت عمده برنج طارم سنگی

قیمت عمده برنج طارم سنگی نسبت به قیمت جزیی این محصول بسیار مناسب  و مقرون به صرفه تر است همچنین مواردی نظیر کیفیت آن، محل برداشت، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نوع بسته بندی، نحوه عرضه و تقاضا و … بر  قیمت برنج طارم  تأثیر گذار می باشند. برنج طارم در استان های شمالی کشور با بهترین کیفیت کشت و پرورش داده می شود و به علت طعم عالی دارای طرفداران زیادی است.

قیمت عمده برنج طارم سنگی

طعم مطبوع برنج طارم سنگی

طعم مطبوع برنج طارم سنگی برنج طارم سنگی دارای طعمی مطبوع و کیفیت بسیار خوبی است. این برنج بسیار خوش پخت بوده و به خوبی ری می کند و قد می کشد. دارای رنگی سفید کدر است و یکی از برنج های خوش عطر و قلمی محسوب می شود. این برنج پس از پخت رطوبت و نرمی خود را حفظ می کند و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان یکی از پرفروش ترین انواع برنج ها ایرانی به شمار می آید و بسیاری از رستوران ها، هتل ها و شرکت های بازرگانی از خریداران عمده این محصول می باشند.

برنج طارم سنگی در بسته های مختلف 5 کیلویی و 10کیلویی و … عرضه می شود و فاقد هر گونه ضایعات و یا شکستگی می باشد، زیرا به بهترین شکل سورت و  تمیز شده است و دارای اندازه ای یکدست و همشکل است. این برنج به صورت کته و یا آبکش شده پخته می شود.

فروشنده عمده برنج طارم سنگی

فروشنده عمده برنج طارم سنگی فروشنده برنج طارم سنگی عمده این محصول را به شیوه های گوناگون به خریداران ارائه می کند و از فروش آن سود خوبی می برد و با توجه به استقبال زیاد در کوتاه ترین زمان محصول خود را به فروش می رساند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع برنج طارم با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از راهنمایی آنها برای خریدی بهتر استفاده کنید و  با ارسال محصول به آدرس مورد نظر از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی ایاب و ذهاب پیشگیری می گردد. 

برنج طارم سنگی یا استخوانی در شمال کشور به علت دارا بودن شرایط آب و هوایی مساعد و خاک حاصلخیز همچنین آب فراوان با بهترین کیفیت تولید می شود. این برنج پس از برداشت از شالیزارها باید وارد کارخانه شود تا در  آنجا عملیات سورت و بوجاری آن بوسیله دستگاه اتوماتیک سورتینگ با نهایت دقت و سرعت انجام شود و پس از جدا سازی ضایعات از آن وارد قسمت بسته بندی می شود و در بسته های متنوع و در. اوزان مختلف راهی بازار فروش می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما