قیمت روز برنج مرغوب شمال

برنج یکی از پر مصرف ترین انواع غلات در کشور می باشد. این محصول به دلیل ارزش غذایی بالا جایگاه ویزه ای در سبد غذایی خانواده های ایرانی دارد. بهترین برنج در استان های شمالی کشور از جمله مازندران، گیلان و گلستان کشت می شود. قیمت روز برنج مرغوب شمال به فاکتورهای متعددی وابسته است و مواردی نظیر نوع برنج، کیفیت آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوع بسته بندی و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.

قیمت روز برنج مرغوب شمال

معرفی انواع برنج مرغوب شمال

معرفی انواع برنج مرغوب شمال انواع برنج مرغوب شمال امروزه با برندهای مختلف در کشور مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت، شکل ظاهری و  قیمت متفاوت می باشند. برنج های شمال انواع گوناگونی دارند و اغلب دارای عطر و بویی مطلوبی بوده و خوش پخت و مجلسی می باشند. این برنج ها ماندگاری خوبی دارند و به صورت یکدست و هم اندازه می باشند. برنج های درجه یک موقع پخت به خوبی قد می کشند و در کیسه های بهداشتی و محکم بسته بندی شده اند.
این برنج ها پاک شده هستند و ضایعات و ناخالصی ندارند. برنج برای ماندگاری بهتر باید در جای خشک و خنک نگه داری شود تا از شر حشرات موذی حفظ شود. کیسه های برنج را باید دور از رطوبت نگه داری کرد تا کیفیت خود را حفظ کند.

تولید برنج مرغوب شمال

تولید برنج مرغوب شمال تولید برنج شمال در شهرهای مختلف مازندران و گیلان با برترین کیفیت انجام می شود. برنج برای رشد و نمو بهتر نیاز به آب فراوان، خاک حاصلخیز، سمپاشی به موقع دارد. برنج پس از برداشت و فرآوری شدن در کارخانه ها در بسته بندی های متنوع وارد بازار فروش می شود.
برنج شمال دارای درجه بندی می باشد و در کارخانه ها به وسیله سورتینگ برنج های هم اندازه و هم شکل جدا سازی می شود و در یک کیسه قرار می گیرد. برنج های درجه دو و شکسته نیز در بسته بندی های جداگانه قرار می گیرند که قیمت ارزان تری نسبت به دانه های کامل و درجه یک دارند.
نوع و نحوه بسته بندی برنج در افزایش فروش و جذب بیشتر مشتری همچنین ماندگاری بیشتر آن بسیار مؤثر است و امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده به این موضوع دقت زیادی می کنند و از بهترین گونی ها برای بسته بندی استفاده می کنند و برنج را از هوگونه آلودگی حفظ می کنند.
امروزه بسیاری از انواع برنج های درجه یک شمال علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شوند و در آنجا نیز طرفداران زیادی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما