قیمت روز برنج طارم فوق اعلا

برنج طارم یکی از اصیل ترین برنج های خطه شمال محسوب می شود که از نظر عطر و طعم زبانزد خاص و عام است و در بین ایرانیان بسیار پر مصرف است. این نوع برنج خود دارای گونه های زیادی است که هر یک مشخصه های منحصر به فردی دارند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. قیمت روز برنج طارم فوق اعلا به دلیل کیفیت بالا، کمی بالاتر از سایر گونه های برنج است و در صورت خرید عمده مناسب تر محاسبه می شود.قیمت روز برنج طارم فوق اعلا

معرفی انواع برنج طارم

معرفی انواع برنج طارم همانطور که گفته شد برنج طارم دارای انواع گوناگونی است و با نام های گوناگونی در بازار به فروش می رسد. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول، در ادامه مطلب به معرفی انواع برنج طارم و ویژگی های هر یک خواهیم پرداخت.
برنج طارم اعلا در کشور به سه دسته کلی طارم هاشمی، طارم صدری و طارم دم سیاه تقسیم می شود که در تقسیم بندی های دیگر به طارم عطری، استخوانی و سنگی نیز اشاره شده است.
طارم هاشمی: این نوع برنج یکی از بهترین برنج های طارم به شمار می آید که عطر و طعم بی نظیری دارد و از ترکیب دو نوع برنج طارم و هاشمی حاصل می شود. از آن جایی که برنج هاشمی در برابر نفوذ آفات بسیار مقاوم است، میزان مصرف سموم شیمیایی در حین کشت آن بسیار پایین است که این امر سبب بالا رفتن کیفیت آنها شده است.
طارم صدری: این برنج بیشتر در استان گیلان کشت می شود و دارای ارزش غذایی زیادی است. طارم صدری به دلیل دانه های بلند، عطر خوب و کیفیت عالی برای استفاده در میهمانی ها و مراسم بسیار مناسب است و به آن برنج مجلسی نیز گفته می شود.
طارم دم سیاه: این نوع برنج دارای کیفیت بالایی است ولی به دلیل کم محصول بودن در زمان برداشت کمیاب است و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نسبت به گونه های دیگر می باشد.

فروشنده برنج طارم فوق اعلا

فروشنده برنج طارم فوق اعلا فروشنده برنج طارم فوق اعلا تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا محصولاتی خالص و صد در صد اصل را به دست مصرف کنندگان برساند و به تمامی مراکز فروش عمده، فروشگاه های برنج و بازرگانان خدمات ارائه می دهد و سفارشات عمده را با هزینه مناسب تری محاسبه می نماید.
شما می توانید برای خرید انواع برنج طارم به سایت فروشگاهی مراجعه نمایید و پس از مشخص کردن میزان سفارش با کلیک بر روی دکمه ثبت خرید خود را نهایی کنید. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشتید می توانید از طریق تماس تلفنی با فروشنده این محصول در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما