قیمت روز برنج دم سیاه اصل

برنج غذای اصلی مردم ایران و در برخی نقاط دنیا می باشد. برنج با طعم عالی اش غذای اصلی ما شده است و روزی یک وعده سر سفره تمام ایرانیان دیده می شود. برنج اصل واقعا عطر و طعم خوبی دارد  مخصوصا برنج دم سیاه اصل که واقعا فضای خانه را عطرش پر می کند. قیمت روز این برنج نسبت به طعم و عطر آن بسیار ناچیز می باشد.

قیمت روز برنج دم سیاه اصل

ویژگی های برنج دم سیاه اصل

ویژگی های برنج دم سیاه اصل برنج دم سیاه یکی از بهترین نوع برنج در کشور عزیزمان ایران می باشد و عزر و طعم فوق العاده ای دارد. رنگ آن کرم و نزدیک به سفید می باشد. شما با تهیه این برنج و داشتن آن در منزل خیالتان از مهمانی ها و مجالس تان راحت خواهد بود.

این نوع برنج در مناطقی با آب و هوای خوب و معتدل کشت می شود و با اطمینان می توان گفت با برنج فریدون کنار در کیفیت برابری می کند.

برای پخت ابن برنج باید آن را از شب قبل آب کرد و کمی نمک به آن زد تا به اندازه کافی قد بکشد نباید برای شستشو آن را چنگ زد تا برنج تکه و خرد نشود.

قد معمول این برنج قبل از پخت سه میلیمتر است و بعد از پخت به که میلیمتر می رسد.

اگر خوب پخت شود این برنج بسیار برنج عالی ای می باشد. برای مرحله بعد باید قابلمه جاداری را آب کرد که برنج جا برای باز شدن داشته باشد بعد از اینکه خوب درست شد آن را دم می کنید.

برای ته دیگ آن باید قابلمه را روغن کرده و بگذارید خوب روغن سرخ شود بعد نان یا سیب زمینی بگذارید یا زعفران و ماست برای ته دیگ می توانید بگذارید. باید برنج را با دسته ی کفگیر سوراخ کنید تا هوا به خوبی به همه برنج برسد و دم بکشد.

قیمت برنج دم سیاه نسبت به کیفیت بالا مانند عطر خوب و طعم عالی بسیار پایین می باشد.

چون این برنج خوب قد می کشد و طعم و عطر خوبی دارد برای استفاده در مجالس عالی است.

خرید برنج دم سیاه اصل

خرید برنج دم سیاه اصل برنج دم سیاه اصل قیمت نسبتا بالایی دارد ولی ما آن را با قیمت عادلانه ای به شما عرضه می کنیم. از کیفیت برنج تولیدی ما می توانید اطمینان داشته باشید و بدانید که برنجی که ما به شما عرضه می کنیم اصل می باشد.

شما با مراجعه به مراکز فروش ما می توانید آن را به صورت تکی یا کلی خریداری کنید یا با مراجعه به سایت هر مقدار که خواستید سفارش دهید. خرید برنج دم سیاه در بسیاری از مراکز ما انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما